VIGO PREVZEL MOTORISTE – KAJ PRIPRAVLJAMO ZA VAS?

Pravzaprav si nismo nikoli predstavljali, da bo naš hobi postal služba. Morda bi kdo pomislil, kaj je lepšega kot to, da ljubiteljski motociklizem postane del tvojega vsakdana. Deloma gotovo drži, po drugi strani pa večino delovnika dejansko nismo na svojih motorjih, saj ogromen del razvoja, podpore in kontakta s strankami poteka kar v pisarnah. Tukaj zbiramo tudi povratne informacije, ki nam jih dajo motoristi na terenu, skupaj jih obdelamo in se odločimo kaj bodo naslednji koraki v razvoju. Vas zanima, kako se razvija Vigo in kaj vas še čaka?

 

Od ukradenega motorja do pilotnega projekta

 

A, ne tako hitro. Ideja za Vigo ni padla z neba. Pravzaprav se je na njej nekdo odpeljal. Ko smo pred tremi leti testirali naše produkte na motorju in ga čez noč, kot ponavadi pustili v garaži, nas je kljub temu neko jutro razočaral pogled na prazen prostor. Policija nam ni bila v veliko pomoč, sami pa nismo imeli zavarovanega motorja proti kraji, ker je bilo to pred Vigom, bodimo iskreni, enostavno predrago. Tako smo se lahko za motor, kot tudi prototipe sistema za samodejni izklop smernikov, le obrisali pod nosom.

A v vsaki stvari je nekaj dobrega. Premlevali smo, kako bi lahko to preprečili v prihodnje, in ugotovili, da na trgu ni zares učinkovitega sistema za varovanje motorjev. Sami smo tehnično in programsko razvili produkt in ga testirali skupaj s 300 motoristi. Nekaterim, ki ste bili del pilotnega projekta verjetno še vedno odzvanja zvok SMS obvestila, ki vas je prevečkrat opozarjal na premik motorja, a nekje je treba začeti. Zato hvala vsem, ki ste bili del Vigo projekta že od začetka, ste imeli veliko mero potrpljenja in ste ves čas verjeli v nas.

 

Upoštevamo vaše mnenje

 

Poslušali smo vsako pripombo in mnenje vsakega uporabnika. Tudi danes nam vaše mnenje pomeni največ, saj le tako lahko izboljšujemo naše produkte. Brez tega Vigo ne bi tako hitro napredoval. Po beta verziji in pilotnemu projektu smo Vigobox pomanjšali, da je primeren za vsak motor, izboljšali smo senzorje za premik, dodali podatke o vožnjah in vse skupaj povezali z aplikacijo, da imate motoristi lahko popoln nadzor.

 

Stvari, ki jih nismo pričakovali

 

Ko smo letošnjo pomlad končno dali Vigo na trg je bil odziv nad pričakovanji. Kot vsak produkt, ki je prvič v množični uporabi, pa nam jo je tudi Vigobox včasih zagodel. Je le tako, da šele dovolj veliko število uporabnikov lahko razkrije prav vsako podrobnost. Nekateri so bili malo preveč občutljivi na premik, včasih je lokacija za trenutek poskočila na drug kontinent in še kakšne dogodivščine bi se spomnili. Samo zahvaljujoč vam, super uporabnikom, ki ste pridno javljali vsako podrobnost naši ekipi in bili tako potrpežljivi, smo lahko v večini primerov zelo hitro rešili težavo. 

 

Pomagali smo pri prometni nesreči

 

V letošnji sezoni smo zaznali že nekaj motorističnih nesreč, kar smo sicer pričakovali, a nas je čisto pri vsaki malo stisnilo pri srcu. Pri eni je bila potrebna zdravniška pomoč, pri drugih, na srečo, zgolj asistenca. Vedno smo se hitro odzvali, saj smo v manj kot minuti poklicali motorista ali potrebuje pomoč, in ko jo je potreboval, nato na zaznano lokacijo že poslali reševalce. Na srečo se nihče izmed motoristov ni huje poškodoval, razen nekaj bolečih zlomov kosti in grdih modric, a vendar je že misel na to, da te nekdo varuje, po besedah motoristov, zelo pomembna.

 

SOS klic je zagotovo ena izmed največjih dodanih vrednostih. Zaenkrat je funkcija na voljo v Sloveniji in na Hrvaškem, a ravno v tem trenutku se usklajujemo tako z mednarodnimi klicnimi centri kot z operaterji, da bomo klic v sili kmalu lahko omogočili tudi v drugih, vsaj bližnjih državah.

Ne mirujemo – kaj vas še čaka?

 

Zavedamo se, da je še veliko prostora za napredek. Vigo je namreč precej kompleksen produkt, in mi vam želimo dostaviti najboljšo verzijo, ki je več kot le zavarovanje in SOS klic. Slišimo vsako vašo prošnjo in predlog, kako bi lahko izboljšali produkt, in posledično načrtujemo že veliko novih stvari. 

 

Natančnejša lokacija

 

Zaenkrat je izris poti in prikaz kilometrov še informativne narave. Vigobox sicer zazna lokacijo preko GPS signala in jo na strežnik pošlje vsako sekundo, a vendar obdelava še ni povsem optimalna, včasih jo zagode tudi sprejem. To pomeni, da izris poti včasih odstopa ali pokaže daljše ravnine. Zato bo ena izmed prvih stvari, ki jo boste kmalu lahko videli na izrisih poti ‘snap to road’, kjer smo se povezali tudi z googlovimi strokovnjaki, s katerimi bomo to omogočili. Izboljšal se bo tudi sprejem in pozicija naprave posledično ne bo več tako pomembna za dober signal sprejem.

 

Ogled podatkov vožnje

 

Po vsaki vožnji je generirana ocena vožnje, ki temelji na tem, kako so izvedeni manevri na motorju, kakšni so nakloni, pospeški, nadmorska višina, zaviranje in drugo. In že v naslednji sezoni nameravamo nekoliko razčleniti in prikazati vse te gradnike ocene vožnje. Tako bodo lahko uporabniki sami videli, kakšni so parametri na posameznem segmentu vožnje, v nadaljevanju pa bomo z inštruktorji AMZS pripravili tudi določene predloge za izboljšave tehnike vožnje.

Več motorjev, ena aplikacija

 

Za lastnike večih motorjev bo tale novica več kot dobrodošla. Ugotovili smo, da je v naši Vigo skupnosti ogromno zagretih motoristov, ki imajo več kot en motor. Zato vas bomo kmalu razveselili z možnostjo dodajanja motorjev znotraj enega uporabniškega računa, kar do sedaj ni bilo mogoče. Nič več zoprnega vpisovanja in izpisovanja za vsak motor posebej in nepotrebne zmede.

 

Kar vam je najbolj pomembno

 

V ozadju pa pripravljamo še veliko drugih stvari, a pri teh se bomo najprej obrnili na vas uporabnike, da vidimo kaj je vam najbolj pomembno, da vemo s čim najprej začeti. Želeli bi integrirati deljenje voženj po omrežjih, povečati glasnost obvestil, prilagoditi Vigobox, da bo bolj svobodna pozicija naprave,omogočiti povabila prijateljev v aplikaciji. To je le nekaj primerov z dolgega seznama razvojnih korakov. Ob vsem tem, skupaj s partnerji, pripravljamo tudi nekaj drobnih presenečenj za vse naše uporabnike, ki pa naj zaenkrat ostanejo še skrivnost.

 

Do takrat pa nas še naprej lahko spremljate v naši Vigo skupnosti na Facebooku. Mi pa bomo ta prispevek zaključili z globokim priklonom in zahvalo našim uporabnikom s katerimi skupaj nadaljujemo našo zgodbo v kateri so motorji in motoristi varnejši in bolj povezani.