fbpx

Zavarovanje

Ali imam lahko osnovno zavarovanje (AO) sklenjeno pri drugi zavarovalnici?

Da, zavarovanje proti kraji Vigo ni vezano na druga zavarovanja, zato ni pomembno, kje imate sklenjeno osnovno zavarovanje.

Ali lahko zavarovalnica dostopa do mojih podatkov?
Zavarovalnica nima dostopa do podatkov in nima pravice uporabe podatkov o vožnji, razen v naslednjih primerih:

 

a) V primeru zaznave nesreče prejme naslednje podatke:

 

- Lokacija nesreče
- Datum in čas dogodka
- Ime in priimek
- Telefonska številka
- Številka police
- Naziv proizvajalca motorja
- Model motorja
- Vin motorja

 

b) V primeru kraje in zahtevka za povrnitev škode lahko zavarovalnica:
Pregleda vse podatke do 24h pred in vse podatke do najdbe motorja.

 

c) V primeru, da jim vi date izrecno soglasje za pregled/obdelavo podatkov.

 

d) V primeru vašega soglasja zavarovalnica lahko dostopa do vaše ocene vožnje, vi pa v ta namen koristite ugodnosti.
Ali lahko sklenem zavarovanje samo za pol leta?

Ne, Vigo zavarovanje je celoletna polica.

Kje sklenem zavarovanje?

Osnovno zavarovanje lahko sklenete pri katerikoli zavarovalnici. Vigo zavarovanje pa se lahko sklene le pri Zavarovalnici Sava

Kolikšna je povrnjena vrednost motorja v primeru kraje?

Vrednost motorja se izračuna po zadnji ceni na Eurotaxu, kar je tudi stalna praksa pri zavarovanju proti kraji za osebna vozila.

Kdaj postane zavarovanje aktivno?

Zavarovanje postane aktivno, ko imate sklenjeno polico, vpisane podatke v aplikaciji Vigo in pravilno nameščeno napravo.

Ali je zavarovanje aktivno, če odstranim Vigobox?

Zavarovanje je aktivno samo takrat, ko je Vigobox na motorju in priključen na motor.

Kaj se zgodi v primeru, če mi ukradejo motor, ko izklopim varovanje?

V tem primeru ne boste dobili obvestila o kraji, vendar bo Vigobox še zmeraj pošiljal podatke o lokaciji motorja. Hkrati pa ne boste upravičeni do odškodnine v primeru kraje.

Ali potrebujem homologacijo?

Ne, naprave ni potrebno homologirati.

Ali moram poklicati policijo v primeru kraje?

Da, policijski zapisnik je osnova za odškodninski zahtevek v primeru kraje.

Kam se shranjujejo moji podatki?

Podaki se shranjujejo na oblačni strežnik, z namenom generiranja ocene vožnje, do katerih lahko dostopa le uporabnik. Zavarovalnica dostopa nima, razen v primerih določenih pod rubriko 'zavarovanje'.

Ali lahko policija dostopa do mojih podatkov?

Ne, policija nima dostopa do vaših podatkov, razen če jih zahteva od nas na podlagi naloga. Skladno s splošnimi pogoji lahko uporabnik kadarkoli zahteva izbris svojih podatkov.

Ali kdo vidi mojo oceno vožnje?

Ne, vašo oceno lahko vidite samo vi. Samo v primeru vašega soglasja zavarovalnica lahko dostopa do vaše ocene vožnje, vi pa v ta namen koristite ugodnosti.

Ali spremljate kje se vozim?

Ne, podatki o lokaciji so dostopni samo vam. Preverimo jih le v primeru kraje ali nesreče.

Aplikacija

Kakšen je postopek v primeru nesreče?

Vigobox zazna nesrečo na podlagi kombinacije sil in gibanja, ki kažejo na nesrečo. Obstaja več scenarijev nesreč in vsi so zelo natančno definirani, da ne bi prišlo do lažnega alarma. Če uporabnik ne zavrne pomoči v prvih 30 sekundah, bo klicni center na zaznano lokacijo nesreče poslal pomoč.

Kdo bo obveščen v primeru nesreče?
V primeru nesreče bo obveščeno podjetje TBS, ki je asistenčna platforma, na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden. Poklicali vas bodo in preverili, ali je vse v redu. V kolikor ne bo oziroma se ne boste javili bodo poklicali 112.
Kje deluje SOS klic?

Trenutno SOS klic deluje v Sloveniji in na Hrvaškem, kmalu pa bo na voljo tudi v drugih državah.

Kakšen je postopek v primeru kraje?
V primeru suma kraje vas Vigobox o tem nemudoma obvesti preko aplikacije, hkrati pa v realnem času sporoča lokacijo motorja. V kolikor gre za lažni alarm, lahko preko aplikacije prekličete stanje kraje. Če premika ne bo možno avtorizirati zaradi izklopljenega bluetootha in mobilnih podatkov, boste prejeli obvestilo o premiku še preko SMS-a, ki vas bo spomnil, da v aplikaciji avtorizirate premik.
V primeru kraje takoj pokličite policijo, prav tako pa lahko pričakujete naš klic, da vam pomagamo v primeru tatvine.
V kolikor se vaš motor najde ga dobite nazaj, v nasprotnem primeru pa ste upravičeni do odškodnine s strani Zavarovalnice Sava.
Kdo bo obveščen v primeru tatvine?

V primeru tatvine je obveščeno podjetje Movalyse (podjetje, ki je razvilo Vigo) in Zavarovalnica Sava. Pridržujemo si tudi pravico, da o kraji obvestimo policijo ali partnersko družbo za varovanje.

Kakšen telefon potrebujem za delovanje aplikacije?
Skoraj vsi novejši pametni telefoni z operacijskim sistemom iOS (od iOS 12 naprej)  in Android (od Android 5.0) so primerni. Celoten seznam najdete tukaj.
Kaj se zgodi, če pozabim telefon?

V tem primeru bo naprava zaznala krajo, razen če ste predhodno izklopili varovanje.

Kaj se zgodi, če nimam vklopljenih podatkov?
V kolikor se motor premakne, vi pa nimate vklopljenih podatkov, gre motor v stanje kraje. Dobili boste SMS obvestilo o kraji, ki vas bo opomnilo, da vklopite podatke in v aplikaciji prekličete krajo.
Kaj se zgodi, če nimam vklopljenega bluetootha na napravi?
Če bluetooth na telefonu ne bo vklopljen, boste po določenem času prejeli SMS obvestilo o kraji, ki vas bo opozorilo, da izklopite stanje kraje v aplikaciji.
Kaj se zgodi, če Vigobox nima signala?
Vigobox za svoje delovanje porabi zelo malo podatkov, zato zadostuje že zelo šibek signal. V primeru, da Vigobox sploh nima signala pa ne more obvestiti nikogar o kraji ali nesreči.
Kaj naredim v primeru izgube ali zamenjave telefona?

V primeru izgube ali kraje telefona nas nemudoma obvestite na info@vigozavarovanje.si ali 051 720 472. Priporočamo vam, da se čimprej vpišete v aplikacijo s svojim uporabniškim imenom in geslom na drug telefon in tako prevzamete nadzor nad motorjem, kljub izgubljenemu motorju.

Kaj naredim v primeru, če zamenjam telefonsko številko?

Če zamenjate telefonsko številko vas bo aplikacija opozorila, da potrdite novo številko.

Zakaj aplikacija zahteva vklop bluetootha?

Bluetooth je povezava med napravo Vigobox in vašim telefonom oziroma aplikacijo. V primeru, da ne boste imeli vklopljene bluetooth povezave, lahko pride do zaznave kraje, saj naprava ne more vedeti, da motor premika lastnik.

Ali moram imeti vklopljen prenos podatkov tudi v tujini?

Da, tudi v tujini potrebujete prenos podatkov. Vendar pa podatkov ni potrebno imeti vklopljenih ves čas (glejte točko 42, kdaj potrebujete vklopljene podatke). Še posebej izven držav EU priporočamo vklop podatkov samo pri avtorizaciji v aplikaciji pred začetkom vožnje.

Ali lahko med uporabo aplikacije Vigo uporabljam druge funkcije telefona?

Da, nemoteno lahko uporabljate vse druge funkcije telefona.

Ali bo aplikacija porabila veliko baterije?

Aplikacija v stanju pripravljenosti ne bo porabila nič baterije. Med aktivnostjo pa jo porabi toliko kot povprečna GPS naprava oziroma aplikacije za spremljanje poti.

Pomotoma sem izbrisal aplikacijo, kaj lahko storim?

Ponovno jo lahko naložite in se vpišete s svojim emailom in geslom. Še enkrat pa boste morali potrditi svojo telefonsko številko.

Koliko stane mesečna poraba podatkov?
Aplikacija potrebuje prenos podatkov za avtorizacijo uporabnika pred vožnjo, za obveščanje o kraji oziroma, ko jo želite preklicati v aplikaciji ali pa slediti ukradenemu motorju, potrebujete jih tudi za generiranje ocene o vožnji oziroma za pregledovanje voženj, ter v primeru nesreče oziroma, če jo želite preklicati.

 

Mesečna poraba podatkov je odvisna od vašega operaterja in pa kako pogosto boste uporabljali aplikacijo.
Kako spremeniti jezik aplikacije iz angleščine v slovenščino na iPhone-u?

Apple ne omogoča, da imate jezik telefona v slovenskem jeziku, omogoča pa, da imate prenastavljen jezik za aplikacije v slovenščini. To nastavite tako:

Greste v Settings > Language & region potem tam v menuju najdete pasico Preferred language order tam kliknete na Add language. Tam izberite slovenščino in jo nato premaknete z gumbom Edit na vrh seznama.

tehnična vprašanja

Kje dobim Vigobox?

Vigobox dobite po pošti na dom, v roku 3 delovnih dni od sklenitve zavarovanja.

Koliko stane Vigobox?
Vigobox prejmete brezplačno za čas sklenjenega zavarovanja.
Ali Vigobox deluje v tujini?

Da, naprava deluje v vseh državah EU. Paket vsebuje tudi Bosno in Hercegovino, Srbijo, Črno Goro, Makedonijo ter Albanijo. V vseh teh državah je aktivno tudi zavarovanje.

Kako Vigobox zazna tatvino?
Naprava zazna tatvino kadar se zgodi premik motorja, uporabnikovega mobilnika pa ni v neposredni bližini.
Kako Vigobox zazna lastnika motorja?
Vigobox bo ob premiku preveril, ali je v bližini lastnikov telefon. V kolikor bo telefon zaznan, bo naprava ta premik avtorizirala in proces kraje ne bo aktiviran.
V primeru, da uporabnikov telefon ne bo prisoten, bo Vigobox aktiviral stanje kraje in vas o tem obvestil preko mobilne aplikacije. V kolikor to ne bo mogoče, boste prejeli še SMS sporočilo, ki vas bo opozorilo, da izklopite stanje kraje v aplikaciji.
Imam lahko več motorjev na eni napravi?
Ne. Ena naprava je namenjena varovanju enega motorja. V tem trenutku je mogoče imeti le en motor registriran v aplikaciji.
Ali lahko motor pustim odklenjen?

Ne. Motor je zavarovan proti kraji, vendar se pričakuje običajna skrbnost, ki vključuje tudi zaklepanje motorja. Vsako dodatno varovalo je le dodatna varnost pred krajo.

Ali lahko posodim motor prijatelju?
Lahko, vendar priporočamo, da predhodno izklopite varovanje, sicer Vigo zazna dejanje kot krajo. Lahko pa mu posodite tudi vaš telefon, ki je povezan z Vigoboxom.
Ali mora biti Vigobox priklopljen na akumulator?
Da. Vigobox ima lastno baterijo, ki se polni preko akumulatorja. V stanju pripravljenosti, ko motor miruje, ima izjemno majhno porabo in akumulatorja ne bo izpraznil. V primeru prazne baterije vas aplikacija opozori, da prižgete motor in s tem nekoliko napolnite akumulator.
Ali za uporabo Vigoboxa potrebujem mobilne podatke oziroma SIM kartico?
Vigobox ima vgrajeno SIM kartico, ki je prijavljena v omrežje, vendar so stroški delovanja vključeni v ceno zavarovanja. Vigobox ne potrebuje dodatnih mobilnih podatkov, saj naprava komunicira s strežnikom samostojno.
Za uporabo Vigo aplikacije pa je obvezna SIM kartica, mobilni podatki in bluetooth.
Ali bo Vigobox izpraznil moj akumulator?

Vigobox ima v stanju pripravljenosti izjemno nizko porabo in bo sam po sebi zelo težko izpraznil akumulator. Za optimalno delovanje je priporočljivo, da motor ne miruje več kot en mesec.

Ali moram Vigobox polniti?

Ne. Naprava se sama polni med vožnjo. V stanju pripravljenosti je poraba minimalna, hkrati pa vas bo aplikacija opozorila na nizko stanje baterije, ob katerem samo prižgete motor in se Vigobox sam napolni.

Kako namestim Vigobox?

Namestitev naprave je enostavna, navodila najdete tukaj.

Kdo mi lahko namesti napravo, če je ne znam sam?

Namestitev naprave je zelo enostavna, navodila lahko najdete tu. Za pomoč vam je na voljo tudi ekipa Movalyse na številki 051 720 472. V kolikor se vam zdi, da naprave ne bi znali namestiti sami, jo lahko namestite na enem izmed centrov pooblaščenih za nameščanje.

Ali naprava posega v garancijo?

Ne. Naprava ne posega v delovanje motorja in ne posega v garancijo motorja.

Ali lahko odprem napravo?

Ne, naprave ni dovoljeno odpirati ali premikati kadarkoli po namestitvi. V primeru težav nas lahko pokličete na 051 720 472.

Kako nastane ocena vožnje?

Ocena vožnje nastane na podlagi podatkov o načinu vožnje. Vigobox upošteva hitrost vožnje, pospeške, naklon in sile v treh oseh ter usklajenost posameznih segmentov vožnje, ki pripomorejo k boljši oceni.

Koliko časa traja, da pridobim oceno?
Oceno pridobite že po prvi vožnji, vendar bo zaradi majhnega vzorca voženj na začetku ocena volatilna.
Ali lahko resetiram oceno vožnje?

V tem trenutku aplikacija tega še ne omogoča.

Ali je pomembno kako škatlica “leži” na motorju?

Da, zelo. Vigobox namestite vodoravno, s puščico na zgornji strani, ki mora kazati v smer vožnje. Glejte navodila za montažo.

Ima naprava certifikat?

Da, naprava Vigobox ima CE certifikat kakovosti.

Kam se lahko obrnem v primeru težav?

V primeru tehničnih težav nam lahko pošljete e-mail na info@vigozavarovanje.si ali nas pokličete na 051 720 472, za vsa vprašanja v povezavi z zavarovanjem lahko pošljete email na info@zav-sava.si.

INFORMATIVNI IZRAČUN PREMIJE