fbpx

Zavarovanje

Ali imam lahko osnovno zavarovanje (AO) sklenjeno pri drugi zavarovalnici?

Z zakonom predpisano zavarovanje oziroma zavarovanje avtomobilske odgovornosti (AO) imate lahko sklenjeno pri drugi zavarovalnici, saj Vigo zavarovanje ni vezano na druga zavarovanja.

Ali lahko zavarovalnica dostopa do mojih podatkov?

Zavarovalnica dostopa do uporabnikovih podatkov o vožnji ter oceni voženj nima, razen v naslednjih primerih:
a) V primeru zaznane nesreče

Zavarovalnica v primeru zaznane nesreče prejme naslednje podatke:

  • lokacija nesreče;
  • datum in čas dogodka;
  • ime in priimek;
  • telefonska številka;
  • številka police;
  • naziv proizvajalca motorja;
  • model motorja;
  • vin motorja.

b) V primeru kraje in zahtevka za povrnitev škode

V takšnem primeru ima zavarovalnica možnost vpogleda v podatke zadnjih 24 ur vse do najdbe motorja.

c) V primeru predhodnega soglasja za obdelavo podatkov

Zavarovalnica lahko obdeluje podatke uporabnika, če uporabnik poda soglasje za obdelavo podatkov. Zavarovalnica lahko dostopa do ocene voženj, uporabnik pa lahko koristi ugodnosti.

 

Ali lahko sklenem zavarovanje samo za pol leta?

VIGO zavarovanje je letno zavarovanje in začne veljati v trenutku, ko Vigobox povežete z aplikacijo Vigo Zavarovanje in opravite registracijo.

Kje sklenem zavarovanje?

Osnovno zavarovanje lahko sklenete pri katerikoli zavarovalnici. Vigo zavarovanje pa se lahko sklene le pri Zavarovalnici Sava

Kolikšna je povrnjena vrednost motorja v primeru kraje?

Vrednost motorja se izračuna po zadnji ceni na Eurotaxu, kar je tudi stalna praksa pri zavarovanju proti kraji za osebna vozila.

Kdaj postane zavarovanje aktivno?

Vigo zavarovanje prične veljati oziroma se aktivira, ko v aplikaciji Vigo opravite registracijo in se povežete z Vigoboxom, ki ste ga predhodno in skladno z navodili namestili na vaš motor.

Ali je zavarovanje aktivno, če odstranim Vigobox?

Zavarovanje je aktivno samo takrat, ko je Vigobox nameščen na motorju.

Kako ravnam v primeru odtujitve vozila, ko je varovanje izklopljeno oziroma neaktivno?

V tem primeru obvestila o kraji ne boste dobili. Hkrati pa ne boste upravičeni do odškodnine v primeru kraje.

Ali potrebujem homologacijo?

Naprava ne potrebuje homologacije.

Ali moram v primeru kraje poklicati policijo?

Da, policijski zapisnik je osnova za odškodninski zahtevek v primeru kraje.

Kam se shranjujejo moji podatki?

Podatki se shranjujejo na strežnik v oblaku. Tako se ustvari ocena vožnje, do katere lahko dostopa le uporabnik. Zavarovalnica dostopa do tovrstnih podatkov nima, razen v primerih, opisanih pod vprašanjem št. 2.

Ali lahko policija dostopa do mojih podatkov?

Policija nima dostopa do podatkov uporabnika, razen v primeru, ko jih zahteva na podlagi naloga. Skladno s splošnimi pogoji, lahko uporabnik kadar koli zahteva izbris svojih podatkov.

Kdo ima vpogled v mojo oceno voženj?

Vpogled v oceno voženj ima le uporabnik. Zavarovalnica lahko do ocene dostopa le z vašim predhodnim soglasjem

Ali spremljate kje se vozim?

Podatki o lokaciji so dostopni le uporabniku. Zavarovalnica lahko do podatkov dostopa le v primerih, opisanih pod vprašanjem št. 2

Je Vigo zavarovanje aktivno tudi v tujini?

Vigo zavarovanje je aktivno v vseh državah članicah EU in na področju celotnega Balkana, z izjemo Kosova.

Aplikacija

Kakšen je postopek v primeru nesreče?

Vigobox zazna nesrečo na podlagi kombinacije sil in gibanja, ki nastanejo med nesrečo.  Ob nesreči Vigobox v aplikacijo pošlje informacijo o nesreči, ki nemudoma preveri, če je uporabnik varen. V primeru neodzivnosti, aktivira avtomatski SOS klic, ki na kraj nesreče pošlje pomoč. Z optimizacijo reakcijskega časa, od zaznave nesreče do reševanja, Vigo rešuje življenja.

Kdo bo obveščen v primeru nesreče?
V primeru nesreče bo obveščeno podjetje TBS, asistenčna platforma, ki je na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden. Ko klicni center prejme obvestilo o nesreči, pokliče uporabnika in preveri, če je varen. V primeru neodzivnosti na lokacijo nesreče pošlje pomoč.
Kje deluje SOS klic?

Trenutno SOS klic deluje v Sloveniji in na Hrvaškem, kmalu pa bo na voljo tudi v drugih državah.

Kakšen je postopek v primeru kraje?
V primeru kraje Vigobox uporabnika nemudoma obvesti preko aplikacije ali preko SMS sporočila. V kolikor gre za lažni alarm lahko preko aplikacije stanje kraje prekličete.
V primeru kraje motorja nemudoma obvestite policijo. Ob tem bo Vigobox zagotavljal podatke v realnem času. Prav tako pa lahko pričakujete tudi naš klic. V primeru kraje vam bomo nudili pomoč in podporo. V primeru, da motorja ne dobite nazaj ste upravičeni do odškodnine, ki jo prejmete od Zavarovalnice Sava.
Kdo bo obveščen v primeru tatvine?

V primeru tatvine sta obveščena podjetje Movalyse, podjetje, ki je razvilo Vigo, in Zavarovalnica Sava. Pridržujemo si pravico, da o kraji obvestimo policijo ali partnersko družbo za varovanje.

Kakšen telefon potrebujem za delovanje aplikacije?
Skoraj vsi novejši pametni telefoni z operacijskim sistemom iOS (od iOS 12 naprej) in Android (od Android 5.0) so primerni. Celoten seznam najdete tukaj.
Kaj se zgodi, če pozabim telefon?

V tem primeru bo naprava zaznala krajo, razen če ste predhodno izklopili varovanje.

Kaj se zgodi, če nimam vklopljenih podatkov?
V kolikor se motor premakne, vi pa nimate vklopljenih podatkov, Vigobox zazna stanje kraje. Dobili boste SMS obvestilo o kraji, ki vas bo opomnilo na vklop podatkov. Krajo boste v aplikaciji lahko preklicali.
Kaj se zgodi, če nimam vklopljenega Bluetootha na svojem mobilnem telefonu?
Če Bluetooth na telefonu ne bo vklopljen, boste po določenem času prejeli SMS, ki vas bo opozorilo, da v aplikaciji izklopite stanje kraje.
Kaj se zgodi, če Vigobox nima signala?
Vigobox za svoje delovanje porabi zelo malo podatkov, zato zadostuje že zelo šibek signal. V primeru, da Vigobox nima signala, vas ne more obvestiti o morebitni kraji motorja. V takšnem primeru ste upravičeni do odškodnine, ki jo zagotovi Zavarovalnica Sava.
Kaj naredim v primeru izgube ali zamenjave telefona?

V primeru izgube ali kraje telefona nas nemudoma obvestite na info@vigozavarovanje.si ali 051 720 472. Priporočamo, da se v čim krajšem možnem času na drugi mobilni napravi vpišete v aplikacijo s svojim uporabniškim imenom in geslom.

Kaj naredim, če zamenjam telefonsko številko?

Če zamenjate telefonsko številko vas bo aplikacija opozorila, da potrdite novo številko.

Zakaj aplikacija zahteva vklop Bluetootha?

Bluetooth je povezava med napravo Vigobox in vašim telefonom oziroma aplikacijo. V primeru izklopljenega Bluetootha, bo Vigobox premik zaznal kot krajo in vas o tem obvestil preko SMS sporočila. Da ne gre za krajo, boste lahko potrdili v aplikaciji.

Ali moram imeti vklopljen prenos podatkov tudi v tujini?

Podatkov v tujini vam ni treba vklopiti. Ob premiku motorja boste prejeli SMS sporočilo z obvestilom, v aplikaciji pa boste lahko stanje kraje izklopili.

Priporočamo le, da podatke vključite pred vsako vožnjo. Tako boste lahko potrdili, da motor premikate vi in ne tretja oseba. Potrebovali jih boste tudi za pridobitev ocene vožnje oziroma pregledovanje preteklih voženj ter v primeru nesreče.

 

Ali lahko med uporabo aplikacije Vigo uporabljam druge funkcije telefona?

Da, nemoteno lahko uporabljate vse preostale funkcije telefona.

Ali bo aplikacija porabila veliko baterije?

Aplikacija v stanju pripravljenosti baterije ne porablja. Med aktivnostjo je porabi toliko kot povprečna GPS naprava oziroma aplikacije za spremljanje poti.

Pomotoma sem izbrisal aplikacijo, kaj lahko storim?

Naložite jo ponovno in se vpišite s svojo e-pošto in geslom. Še enkrat boste morali potrditi svojo telefonsko številko.

Koliko stane mesečna poraba podatkov?

Vigobox ima svojo SIM kartico. Prenos podatkov na Vigoboxu je vštet v znesek zavarovanja. Dodatnih stroškov ni.

Priporočamo le, da podatke na svojem telefonu vključite pred vsako vožnjo. Tako boste lahko potrdili, da motor premikate vi in ne tretja oseba. Potrebovali jih boste tudi za pridobitev ocene vožnje oziroma za pregledovanje preteklih voženj ter v primeru nesreče.

Kako spremeniti jezik aplikacije iz angleščine v slovenščino na iPhone-u?

Apple ne omogoča, da imate jezik telefona v slovenskem jeziku, omogoča pa, da imate prenastavljen jezik za aplikacije v slovenščini. To nastavite tako: Settings > Language & Region >> v menuju najdete pasico Preferred language order, kjer kliknete na Add language. Izberite slovenščino in jo nato premaknete z gumbom Edit na vrh seznama.

tehnična vprašanja

Kje dobim Vigobox?

Po sklenitvi Vigo zavarovanja pri Zavarovalnici Sava vam Vigobox pošljemo po pošti. Prejeli ga boste v roku treh delovnih dni.

Koliko stane Vigobox?
Vigobox je ob sklenjenem zavarovanju pri Zavarovalnici Sava brezplačen.
Ali Vigobox deluje v tujini?

Vigobox deluje v vseh državah članicah EU. Paket zajema tudi Bosno in Hercegovino, Srbijo, Črno Goro, Makedonijo ter Albanijo. V vseh državah je aktivno tudi zavarovanje.

Kako Vigobox zazna tatvino?

Vigobox bo ob premiku preveril, če je vaš pametni telefon v bližini. Če ga zazna, stanje kraje ne bo aktivirano. 

Če Vigobox vašega telefona ne bo zaznal, bo aktiviral stanje kraje, hkrati pa boste o tem obveščeni preko aplikacije ali preko SMS sporočila. 

Kako Vigobox zazna lastnika motorja?
Vigobox bo ob premiku preveril, ali je v bližini lastnikov telefon. V kolikor bo telefon zaznan, bo naprava ta premik avtorizirala in proces kraje ne bo aktiviran. V primeru, da uporabnikov telefon ne bo prisoten, bo Vigobox aktiviral stanje kraje in vas o tem obvestil preko mobilne aplikacije ali SMS sporočila.
Imam lahko več motorjev na eni napravi?
En Vigobox je namenjen varovanju enega motorja. Novost v aplikaciji, ki bo na voljo v letošnjem letu pa bo, da boste znotraj aplikacije lahko registrirali več motorjev – med drugim tudi štirikolesnike in motorje do 50 ccm.
Ali lahko motor pustim odklenjen?

Čeprav vas Vigobox obvesti o neavtoriziranem premiku motorja, priporočamo, da vaš motor zavarujete s to namenjenimi ključavnicami oziroma verigami. Vsako dodatno varovalo je dodatna varnost pred krajo.

Ali lahko posodim motor prijatelju?
Lahko, vendar priporočamo, da predhodno izklopite varovanje, sicer Vigo zazna dejanje kot krajo. Lahko pa mu posodite tudi vaš telefon, ki je povezan z Vigoboxom.
Ali mora biti Vigobox priklopljen na akumulator?

Čeprav ima Vigobox lastno baterijo, se ta polni preko akumulatorja. Stanje napolnjenosti baterije lahko uporabnik preveri v aplikaciji. Ko pa motor miruje, je Vigobox v spečem stanju in ob tem akumulatorja ne prazni, saj je njegova poraba manj kot 1mA na 12V. Baterija Vigoboxa bo ostala polna do dva meseca.

Ali za uporabo Vigoboxa potrebujem mobilne podatke oziroma SIM kartico?
Vigobox ima vgrajeno SIM kartico, ki je prijavljena v omrežje, stroški delovanja pa so vključeni v mesečni znesek zavarovanja. Vigobox ne potrebuje dodatnih mobilnih podatkov, saj naprava samostojno komunicira s strežnikom. Za uporabo Vigo aplikacije pa je obvezna SIM kartica, aktivni mobilni podatki in Bluetooth.
Ali bo Vigobox izpraznil moj akumulator?

Vigobox ima v stanju pripravljenosti izjemno nizko porabo in bo sam po sebi težko izpraznil akumulator. Njegova baterija bo namreč ostala polna do dva meseca. Za optimalno delovanje pa je priporočljivo, da motor ne miruje več kot en mesec.

Ali moram Vigobox polniti?

Vigobox se samodejno polni med vožnjo. V stanju pripravljenosti je poraba minimalna, njegova baterija pa ostane polna od 2 do 3 mesece.  Napolnjenost baterije lahko spremljate v aplikaciji, ki vas bo pravočasno obvestila, če bo stanje baterije Vigoboxa prenizko. V takšnem primeru svetujemo, da vključite motor, se odpravite na krajšo vožnjo in tako napolnite Vigobox.

Kako namestim Vigobox?

Namestitev naprave je enostavna, navodila najdete tukaj.

Kdo mi lahko namesti napravo, če je ne znam sam?

Namestitev naprave je zelo enostavna, navodila lahko najdete tu. Za pomoč vam je na voljo tudi ekipa Movalyse na številki 051 720 472. V kolikor menite, da naprave ne bi znali namestiti sami, se lahko obrnete na enega izmed  pooblaščenih centrov za nameščanje naprave.

Ali naprava posega v garancijo?

Naprava ne posega v garancijo motorja.

Ali lahko odprem napravo?

Naprave ni dovoljeno odpirati ali premikati kadarkoli po namestitvi. V primeru težav nas lahko pokličete na 051 720 472.

Kako nastane ocena vožnje?

Ocena vožnje nastane na podlagi podatkov o vašem načinu vožnje. Vigobox upošteva hitrost, pospeške, naklon in sile v treh oseh ter usklajenost posameznih segmentov vožnje, ki pripomorejo k boljši oceni.

Koliko časa traja, da pridobim oceno?

Oceno pridobite že po prvi vožnji, vendar bo zaradi majhnega vzorca voženj na začetku ocena nenatančna.

Ali lahko ponastavim oceno vožnje?

V tem trenutku aplikacija tega še ne omogoča.

Ali je pomembno kako Vigobox namestimo na motor?

Da, zelo. Vigobox namestite vodoravno, s puščico obrnjeno navzgor ter usmerjeno v smer vožnje. Glejte navodila za montažo.

Ima naprava certifikat?

Naprava Vigobox ima CE certifikat kakovosti.

Kam se lahko obrnem v primeru težav?

V primeru tehničnih težav nam lahko pošljete sporočilo na info@vigozavarovanje.si ali nas pokličete na 051 720 472. Za vsa vprašanja v povezavi z zavarovanjem lahko pošljete sporočilo na  info@zav-sava.si.

INFORMATIVNI IZRAČUN PREMIJE